HTML

Cégvezetek

Papp Zoltán vagyok, cégvezető. A cégvezetés szakmai feladatai mellett fontosnak tartom, hogy motiváljam, mentoráljam a dolgozókat, elősegítve ezáltal egy pozitív, produktív munkaviszony kialakulását. Ennek részeként indítottam személyes blogomat, ahol gondolatokat, személyes tapasztalatokat szeretnék megosztani a témában.

Friss topikok

  • Alternatíva: A fenti sorokkal teljes mértékben egyetértek ! Az én gyerekkori álmom megvalósítása egyszerűen kat... (2018.07.07. 08:10) Mi lesz a gyermekkori álmokkal?
  • T. Moncsi: Szia! Természetesen szívesen olvasnák néhány gondolatot, ösztönzőleg hat egy tapasztalt ember sze... (2013.11.21. 12:59) A lehetőség

2015.08.24. 21:52 pzo

Egy kivételes menyegző története

Egyszer volt, hol nem volt, jártam egy önismereti táborban.

Magáról a táborról, az ott megélt élményekről nem fogok írni, mert egyrészről nem illik, másrészről pedig nem is biztos, hogy át tudnám adni a hangulatát. Azonban engedélyt kaptam egy sztori leírására, amit mi nemes egyszerűséggel „Menyegző”-nek hívtunk.

Történt egyik este, hogy mindenki, aki bátorságot érzett magában ahhoz, hogy önmagának hűséget fogadjon, az ott, mások előtt megtehette. A fogadalom lényege pedig az volt, hogy nem fogunk magunknak hazudni soha!

Az egyik lány tudta, hogy lesz ilyen lehetőség, ezért már otthon előre felkészült erre az estére. Hozott magával menyasszonyi ruhát, szép cipőt, jegygyűrűt, fejdíszt, szóval mindent, ami kell egy igazi menyegzőhöz. Megadta a módját, ahogy mondani szoktuk.

Ő volt az utolsó, akire sor került. Először felolvasta a magának a fogadalmát – ennél szebbet, nem emlékszem, hogy valaha is hallottam volna –, amin tisztán átjött minden gondolata és érzése, olyannyira, hogy miközben Ő olvasta a fogadalmát, bennem is megerősödött a sajátom. Bevallom, látva Őt, rájöttem, hogy én is csak utólag éreztem át ennek a fogadalomnak a súlyát. Akkor tudatosult csak bennem a jelentősége, amikor Ő felolvasta a saját esküjét.

Ilyen szép és felemelő ceremónián még életemben nem voltam. Egyetlen „igazi” esküvőhöz sem tudnám hasonlítani. Még sehol nem éreztem ennyire mélyen és igazán a fogadalom tisztaságát, hűségét.

Nagyon hálás vagyok, hogy résztvevője lehettem az eseménynek, és szívemből kívánom annak a lánynak (és persze magamnak is), hogy legyen ereje betartani azt. Vagyis sose hazudjon magának, legyen mindig őszinte önmagához! Mert valljuk be, ez sokszor nem is olyan könnyű, mint ahogyan elsőre hangzik.

Én egy életre magammal viszem ezt az emléket, ami nekem is erőt ad, ha a saját fogadalmamat esetleg „megpróbálnám” elfelejteni.

A fogadalmak után, ahogy illik, megünnepeltük a menyegzőt, és hetedhét országra szóló lakodalmat csaptunk. Volt tánc, móka, kacagás, na meg sírás is persze, ami az élet velejárója. Aki nem hiszi, járjon utána.

Itt a vége, fuss el véle!

Szólj hozzá!

Címkék: eskü tábor menyegző

A bejegyzés trackback címe:

https://cegvezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr117731716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása