HTML

Cégvezetek

Papp Zoltán vagyok, cégvezető. A cégvezetés szakmai feladatai mellett fontosnak tartom, hogy motiváljam, mentoráljam a dolgozókat, elősegítve ezáltal egy pozitív, produktív munkaviszony kialakulását. Ennek részeként indítottam személyes blogomat, ahol gondolatokat, személyes tapasztalatokat szeretnék megosztani a témában.

Friss topikok

  • Alternatíva: A fenti sorokkal teljes mértékben egyetértek ! Az én gyerekkori álmom megvalósítása egyszerűen kat... (2018.07.07. 08:10) Mi lesz a gyermekkori álmokkal?
  • T. Moncsi: Szia! Természetesen szívesen olvasnák néhány gondolatot, ösztönzőleg hat egy tapasztalt ember sze... (2013.11.21. 12:59) A lehetőség

2014.05.13. 15:58 Fairco

Névjegy

1972-ben születtem Budapesten. Az általános iskola után a Fáy András Közlekedésgépészeti Szakközépiskolában és Technikumban folytattam tanulmányaimat, majd felsőfokú szállítmányozói képesítést szereztem a KOTK Oktatási Központban. Ezután sikeresen felvételt nyertem a Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi és Vendéglátóipari karára, ahol 2003-ban közgazdász szakon diplomáztam. 2013-ban addigi képesítéseimet a Big Five Akadémia Szervezetfejlesztő és Tanácsadó Tréner akkreditált felsőfokú képzésével egészítettem ki.

1991-ben helyezkedtem el első munkahelyemen, az Interfruct Kft-nél raktározási területen, ahonnan később szállítási vezető helyettesi pozícióból váltottam munkahelyet. Ekkor kerültem a PLUS Élelmiszer Diszkont Kft-hez, ahol 2 évig szállítási vezetőként, majd logisztikai vezetőhelyettesként dolgoztam. Ezt követte a Gusta Food Élelmiszer Nagykereskedelmi Diszkont Kft. logisztikai controlling vezető pozíciója, majd 1996-ban megérkeztem a Bau-Trans Kft-hez, ahol azóta is dolgozom. Fuvarszervező diszponensként kezdtem a cégnél dolgozni, majd 3 év elteltével üzletágvezetőként, 2004 óta pedig cégvezetőként veszek részt a vállalat életében.

A fuvarozás világával már gyerekként kapcsolatba kerültem édesapám által. A Volán 1/5 kirendeltségénél és a Közdűlő úti kirendeltségen dolgozott művezetőként, ahová nyaranta, nyári kisegítő munkásként gyakran elkísértem - bár a munkavégzésnek ekkor még rövid távú mozgatórugói voltak (ahogy sok korombelinek akkor), elsősorban egy új farmer és farmerkabát. A közlekedésgépészeti középiskola alatt úgy éreztem, hogy nem ez az, amit egy életen át szeretnék csinálni, igaz, akkor még fogalmunk sem volt róla, hogy milyen átalakuláson megy keresztül Magyarország a rendszerváltás után. A változás új perspektívákat nyitott meg mindannyiunk előtt, így úgy gondoltam, hogy mégis megpróbálok erre az útra lépni. Amikor jelentkeztem a Bau-Trans-hoz, fogalmam sem volt arról, hogy mit kell majd csinálnom, de tudtam, hogy megvan bennem a képesség a szükséges tudás elsajátításához és teljes odaadással kívántam belevágni a feladatba. Mire cégvezető lettem, rengeteget tanultam, és a mai napig hálával tartozom az akkori tulajdonos-cégvezetőnek, Solti Péternek, aki minden szakmai féltékenység nélkül megtanított mindarra, amit Ő tudott.

Hiszek az élethosszig tartó tanulásban, így rendszeresen részt veszek tréningeken, továbbképzéseken. 1996 óta, mintegy 2000 tréning órával a hátam mögött rengeteg tapasztalatot szereztem: szervezetfejlesztés, önismeret, személyiségtípusok, motivációs rendszerek, tárgyalástechnikák, PQM folyamatmenedzsment, hatékonyságnövelés és egyéb hasonló területeken. A tanulási folyamatnak részét képezi a német felsőfokú, valamint az angol és olasz középfokú nyelvtudásom.

Szabadidőmben aktív kikapcsolódásként szívesen hódolok a vitorlázásnak és a tenisznek. Szeretek olvasni és utazni, valamint a tanulásra is tudatosan időt fordítok.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://cegvezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr586159738
süti beállítások módosítása