HTML

Cégvezetek

Papp Zoltán vagyok, cégvezető. A cégvezetés szakmai feladatai mellett fontosnak tartom, hogy motiváljam, mentoráljam a dolgozókat, elősegítve ezáltal egy pozitív, produktív munkaviszony kialakulását. Ennek részeként indítottam személyes blogomat, ahol gondolatokat, személyes tapasztalatokat szeretnék megosztani a témában.

Friss topikok

  • Alternatíva: A fenti sorokkal teljes mértékben egyetértek ! Az én gyerekkori álmom megvalósítása egyszerűen kat... (2018.07.07. 08:10) Mi lesz a gyermekkori álmokkal?
  • T. Moncsi: Szia! Természetesen szívesen olvasnák néhány gondolatot, ösztönzőleg hat egy tapasztalt ember sze... (2013.11.21. 12:59) A lehetőség

2013.06.24. 09:44 pzo

Class út – Class hétvége

Idén volt harmadik éve, hogy cégünk logisztikai partnerként segítette a Class Fm Morning Show-t, amikor a Harley Open Road Fest megnyitójaként levonultak egészen Alsóörsig, a Fesztivál helyszínéig. Majd road show-k következtek, Balatonlelle, Zánka érintésével, a Balatonon végig. És mivel a Harley Open Road Fest logisztikai partnerei is mi voltunk, ezért a hétvégén meglehetősen sok BauTrans logót láttam jövet-menet a Balatonnál. Jó érzés volt e nyüzsgést átélni, részt venni benne.

Évek oda terveztem, hogy a meghívásnak eleget téve, egyszer több időt töltök a fesztiválon. Ez amolyan hiánypótlás lett volna. Korábban ugyanis sohasem voltam valami nagy fesztiválra járó, hiszen amikor beindult a fesztivál-dömping a kilencvenes évek elején, akkoriban engem inkább a családalapítás kötött le, és a szakmai előmenetelem. Ezek mellett másra már nem futotta az időm. Illetve talán még valami ellenérzés is bujkált bennem: gyerekként nagyon utáltam, ha koszos volt a cipőm, s ezzel még ma is így vagyok. Márpedig egy ilyen közegben gyorsan be tud koszolódni... Így inkább nem mentem. De ennek most vége!

Szóval: idén ígéretemhez híven több időt töltöttem a fesztiválon, mint eddig, és ezt nagyon nem bántam meg. Van valami különleges hangulata annak, ahogy sok ember együtt ünnepel, szórakozik, kikapcsolódik. Jó zenék, remek koncertek követik egymást, és még ott van a sok féle finom falat és innivaló. Az én személyes kedvencem a sparhelten sütött lepény volt. :)

A környezet önmagában is fél siker, hiszen Alsóörs és környéke a Balaton egyik legszebb helye, ide aztán bármikor szívesen elmegy az ember. És a Balaton partján aztán lehet nosztalgiázni: az embert ellepik a fiatalkori emlékek, amikor ült valakivel a parton, a mólón és nézték, hogy járja táncát a vízen a fény. Kinek nem jut eszébe ilyenkor a KFT, meg a Balatoni Nyár!

A kellemes emlékekhez adódott még hozzá az a rengeteg, közel 20 000 motor, ami ilyenkor messzi helyekről összejön a fesztiválra, hogy találkozzanak és a nagy rohanásban megálljanak pár napra, hogy jól érezzék magukat. Együtt, a motorosok.

Az egész nagyon kellemes, kikapcsoló, szórakoztató volt. Egyetlen baj volt ezzel az egész fesztivállal: utána hosszú idő kellett ahhoz, hogy újra kialudjam magam, így a következő hét nagyon nehezen telt el...

Egy szónak is száz a vége: rajtunk nem fog múlni, hogy az élmények megismétlődjenek. Tehát jövőre veletek ugyanitt!

Addig is mindenkinek nagyon klassz utat!

Szólj hozzá!

Címkék: motor fesztivál Balaton Class FM Harley-Davidson

A bejegyzés trackback címe:

https://cegvezetek.blog.hu/api/trackback/id/tr175493505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása